It is currently Saturday 17. November 2018, 15:11

2 / 3

2 / 3

Postby Pyuma » Saturday 12. May 2012, 15:29

Image

You're almost finished and you haven't found Mochi, as you hear a scream. You're following the scream, that is coming from the fountain, you're fighting yourself through the groups of merchants. Somehow you don't know how the scream could be connected with Mochi, but even so, you want to know, what happened.
As you arrive at the fountain, you find a magician girl. She grabs you, saying: "That Poring walked in your direction!" You don't know what she's talking about, you didn't see a Poring. Could it be that you missed Mochi in the groups of merchants? "Mochi!," you're shouting. You're turning around, you want to try to catch him, but the girl holds you back. "What the...?" - "It belongs to you?," she's answering, "It looted all my buyings, even the bread for my sick uncle! At least you owe me a new bread!" As it seems you have to clear this matter first, before you can go after him.

! "Get new bread!":
Find a player shop selling bread in Prontera.
Post a screenshot showing the shop and the bread inside the shop.

Image

Du bist schon fast am Ende und hast Mochi noch nicht gefunden, da hörst du plötzlich einen Schrei. Du folgst dem Schrei, der vom Brunnen kommt, und kämpfst dich durch die Händleransammlungen. Irgendwie weisst du gar nicht, wie der Schrei mit Mochi zusammenhängen könnte, aber trotzdem willst du wissen, was passiert ist.
Als du den Ort des Geschehens erreichst, findest du eine Magierin vor, die dich packt. "Dieses Poring ist in deine Richtung gelaufen!," sagt sie. Du weisst nicht, wovon sie spricht, du hast kein Poring gesehen. Könnte es sein, dass du in den Händleransammlungen Mochi verpasst hast? "Mochi!," stösst du aus. Du machst sofort kehrt, um zu versuchen, ihn einzuholen, wirst aber von der Magierin zurückgehalten. "Was soll das?," fragst du. Sie antwortet: "Es gehört zu dir? Es hat mir meine ganzen Einkäufe weggefressen, das schlimmste ist, sogar mein Brot für meinen kranken Onkel hat es gefressen! Du schuldest mir zumindest neues Brot!" Offenbar musst du erst diese Sache klären, bevor du die Verfolgung aufnehmen kannst.

! "Besorge neues Brot!":
Finde einen Spielerladen in Prontera, der Brot verkauft.
Poste einen Screenshot, auf dem dieser Laden und das Brot im Laden zu sehen ist.
Pyuma
Leader